Klacht Jubilee europe: trage afhandeling uitkering overlijdensrisicoverzekering

Klachtnummer
# 5143
Gebruiker
Kathleen Martens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 november02011 is mijn man onverwachts overleden. Wij hebben een hypotheek bij de Hollandsche Disconto Voorschotbank met een overlijdensrisicoverzekering, afgesloten in 2007. Overlijden is direct gemeld maar nu, 6 maanden later, is er nog niets uitgekeerd. De overdracht van ons koophuis is in gevaar en de claims van de kopers komen eraan.
Uiteindelijk is er op 8 juni jl. een brief gekomen dat er uitgekeerd gaat wroden maar de HDV heeft tot op vandaag niets ontvangen. Jubilee is niet of nauwelijks bereikbaar en reageert niet op emails. Contact gezocht met de HDV die niet eens wist dat Jubilee voor hun de claims afhandelt. Een overlijden is al erg genoeg, maar over deze manier van behandelen van een uitkering dien ik een klacht in tegen Jubille Europe.

De oplossing

voortaan snellere afhandeling van claims; een overlijden is al erg genoeg. Binnen 6 weken hoort dit afgehandeld te zijn !! Het zou fijn zijn om de teveel betaalde rente aan hypotheek van de afgelopen 4 maanden terug te ontvangen van Jubilee danwel de HDV omdat de uitkering eerder uitbetaald had kunnen worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jubilee europe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jubilee europe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen