Klacht Julianatoren: Transparantie korting partnerparken

Klachtnummer
# 460018
Gebruiker
Alishya
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei j.l. hebben wij een abonnement aangeschaft voor de julianatoren à €237. Wij hadden dit mede aangeschaft omdat we daarmee korting of eenmalig gratis toegang kregen bij verschillende partnerparken. Wij hebben in de tussentijd geprobeerd bij meerdere parken een boeking te doen, maar overal krijgen wij te horen dat ze nu niet de korting of vrijkaarten kunnen verlenen voor abonnementhouders van de partnerparken.
... Op de website van Julianatoren stond niks vermeld over dat wij bij de meeste kortingspartners nu geen gebruik kunnen maken van de korting of gratis toegang. Ik heb het bij de kassa bij ons bezoek ook nog nagevraagd en daar werd mij ook verteld dat wij gewoon terecht konden bij alle kortingspartners met korting en met vrijkaarten. En ook bij bijna alle kortingspartners staat op hun website niks hierover vermeld.

Ik heb voor onze tickets voor Phantasialand nu het volledige bedrag betaald ipv 25% korting. Bij moviepark kunnen we geen gratis toegang krijgen en moeten we gewoon een ticket kopen, bij slagharen krijgen we ook geen korting...

Daarnaast worden wij hierin op geen enkele manier tegemoet gekomen, terwijl wij wel €237 voor dit abonnement hebben betaald, waarvan wij nu dus van alle voordelen van het abonnement geen gebruik kunnen maken. Ik vind dit echt schandalig! Men is hierin niet transparant richting ons geweest, want anders hadden wij dit abonnement dus niet aangeschaft en met dit geld de volledige entree van de de andere parken kunnen betalen.

Wij hebben dit aangekaart bij de Julianatoren, maar zij willen ons op geen enkele wijze tegemoet komen. Erg jammer, gezien het feit dat zij niet transparant zijn geweest!

De oplossing

Op zijn minst de gratis tickets voor moviepark en de kortingstickets voor de partnerparken waarmee wij wel online kunnen boeken, gedeeltelijke restitutie van het abonnementsbedrag of een gratis verlenging van het abonnement naar 2021.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Julianatoren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Julianatoren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen