Klacht Jumbo Supermarkten: 'gegevens invoeren

Klachtnummer
# 434205
Gebruiker
Hannie51
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,
Ik wil wel eens met een enquette meedoen maar lukt me nooit.
Zodra je je gegevens in moet vullen gaat het mis.
Wij wonen in een appartementencomplex en dan moet je een toevoeging doe voor het huisnummer en dat wordt nooit geaccepteerd.

De oplossing

per email

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Helaas kunnen wij je niet beantwoorden via de mail omdat wij deze niet te zien krijgen bij je melding.
    Vandaar dat we je op deze manier benaderen.

    Ontvang je al mails met enquêtes van Jumbo?
    Zou je ons een van deze enquêtes aan ons toe kunnen sturen waarin gevraagd wordt om je adresgegevens?

    Dit is namelijk niet de informatie die wij normaal gesproken vragen aan onze klanten.
    Mogelijk is deze informatie wel eenmalig nodig bij aanmelden en dan willen wij graag kijken wat er verkeerd gaat.

    Wij horen graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen