Klacht Jumbo Supermarkten: 1 blauwe bessen te weinig geleverd

Klachtnummer
# 324743
Gebruiker
nandani
Datum
1 reactie

Details

De klacht

afgelopen zaterdag 1 blauwe bessen te weinig geleverd !

De oplossing

als nog 1 bakje blauwe bessen brengen

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer/mevrouw Brunott,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. Wij vinden het vervelend om te horen dat uw boodschappen niet compleet geleverd waren. Onze excuses hiervoor.

    Bestelnummer: 1049566027
    Wij hebben een terugbetaling in gang gezet voor de ontbrekende blauwe bessen, het bedrag van €2,21 ontvangt u binnen 7 tot 10 werkdagen terug op uw rekening.

    We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen