Klacht Jumbo Supermarkten: 20 % op vers gebak klopt niet

Bloemkool/Kiwi

20 % korting op je verjaardag op vers gebak
Mijn vrouw werd 70 jaar op 20 Juli 2019, dus op dinsdag naar de jumbo om de taart te bestellen, de bakker (chef) niet gezien
Woensdag weer naar de Jumbo, man was er weer niet, vervanger gesproken en wou de taart 10 personen (20 euro) bestellen met de tekst 70 jaar erop
Gevraagd wat de kosten zijn 23,40 Euro
Gevraagd hoeveel korting,ze zei geen korting op dit gebak. Dus de taart niet besteld
Ik stuur deze mail omdat ik eerst blij was en nu niet meer. De slogan van 20% op je verjaar dag klopt niet.
We blijven wel bij jullie boodschappen doen hoor, verder is dit een super winkel
Ik hoop hier reactie op te krijgen

Duidelijk vermelden welk gebak met korting (reactie hierop)
Wil weten wat zij ervan vinden

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer Hitman,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de 70e verjaardag van uw vrouw.

Wij betreuren het dat u geen gebruik hebt kunnen maken van de actie voor de verjaardagstaart.
    Helaas is dit verkeerd gedaan door de winkel.
    Alle taarten die geleverd worden in een Jumbo Gebakdoos horen bij deze actie, zo ook de taart die u heeft willen bestellen.

Wij begrijpen dat u de taart uiteindelijk niet bij Jumbo heeft besteld maar op een andere locatie.
    Wij hopen dat deze taart helemaal naar wens is geweest en dat u en uw vrouw de verjaardag fijn hebben kunnen vieren.

Graag zouden wij willen weten in wel filiaal in Tiel dit is voorgevallen zodat wij dit met de winkel op kunnen nemen.
    Zou u ons dat nog door kunnen geven?

U kunt hiervoor reageren op deze mail of telefonisch via onze klantenservice.
    Wij zijn bereikbaar via 0800-0220161.
    Als u dan uw dossiernummer 423999 door wilt geven helpen onze collega's u graag verder.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?