Klacht Jumbo Supermarkten: 3 voor vijf euro - maar niet wanneer uit verschillende bakken

Klachtnummer
# 289259
Gebruiker
consu9q
Datum
1 reactie

Details

De klacht

“3 Voor vijf euro” gekocht, borrelhapjes.

Had al afgerekend en checkte de bon en kwam er toen achter dat dit niet doorgerekend was.

Terug Jumbo in, bon laten zien. Wat blijkt:
Geen korting want ze komen niet uit dezelfde bak.

Issue is bekend bij klantenservice in filiaal, heel vervelend, maar ze kunnen er niks aan doen.

Jumbo misleidt zijn klanten.

De oplossing

Duidelijk aangeven in de schappen voor welke producten de korting geldt.
Andere stickers op producten uit verschillende bakken.
Bij de bak '3 voor € 5' geldt alleen voor producten uit deze bak.

Dit soort fouten direct goed maken door de producten voor € 5 mee te geven.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Verberne,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We stellen uw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze Jumbo winkels verder te optimaliseren.

    Vervelend om te horen van uw ervaring en wij bieden onze excuses hiervoor. Wij zouden graag willen weten bij welke Jumbo filiaal dit was. We willen u vragen uw antwoord naar onze klantenservice te mailen. Zij nemen uw melding vanaf dan verder in behandeling. U kunt mailen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van 'dossier 949196-1'.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen