Klacht Jumbo Supermarkten: 4e in de rij bij de enige bemande kassa, geen gratis boodschappen

Ikke

Woensdag 10 april stond ik als 4e wachtende in de rij bij de enige kassa die bemand was, bij Jumbo Hardenberg. Na 3x geteld te hebben waren ik en de man achter me er zeker van dat ik de 4e wachtende was. Er werd er 1 geholpen en er stonden er 3 voor me te wachten. Toen kwam er een medewerker van Jumbo aan om een scankassa te openen. Ik vertelde hem dat ik de 4e in de rij was. Maar er werd me verteld dat dat niet geld als je een scan bij je had. Hij vind dat zelf ook raar zei hij, maar zo waren de regels nu eenmaal. Ik wees hem op het bord boven de kassa, dat dit er niet bij stond.hij zei klopt maar het is gewoon zo. Ik kreeg een bosje bloemen mee, omdat hij het sneu vond. Later thuis bedacht ik me dat ik het er totaal niet mee eens ben. Ik was 4e wachtende in de rij. Maar omdat ik een scanner had telde dat niet. Dit vind ik heel erg raar.

Ik wil dat de beelden bekeken worden en alsnog m'n boodschappen gratis

Geen enkele reactie ontvangen
    Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Hofsink,

Hartelijk dank voor je melding.

Onze excuses voor de verlate reactie.

Helaas is het voor ons niet mogelijk om de beelden na te kijken.
    Daarom sturen wij je melding door naar de winkel.

Wij gaan er vanuit dat de winkel hier bij je op terug komt.

Jouw melding hebben we vastgelegd in dossiernummer 269205.
    Mocht je hier nog vragen over hebben, bel ons gerust op 0800-0220161 en onze collega's helpen je graag verder!

Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing Geen