Klacht Jumbo Supermarkten: 4e wachtende in de rij geen gratis boodschappen

Debby31

goedenavond, ik kom net bij de jumbo bij ons in emmen weg ik was duidelijk 4e wachtende in de rij ik geef het netjes aan dat ik 4e in de rij ben zegt de (jonge) cassiere dat dat niet zo is en dat hij met de eerste bezig was ik zeg dat klopt niet er stonden nog 3 mensen voor mij in de rij te wachten dat was een lange man en 2 jonge jongens en daarna was ik aan de beurt maar hij hield vol dat het niet zo was ! nu gaat mij het niet om de boodschappen want dat was maar iets van 9 euro maar het gaat mij er wel om dat hun de regels niet nakomen wat kan ik hier aan doen ?

dit gaat onderzoeken

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Oving,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij willen graag de klacht verder in behandeling nemen en zouden daarom willen weten om welk filiaal in Emmen dit gaat.

Zou u dit naar klantenservice@jumbo.com willen mailen, onder vermelding van "dossiernummer 163099". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Debby31
ze nemen contact op met het filiaal ik ben benieuwd wat eruit komt...... dit is tot nu toe nog niet gebeurt heb niks mee van ze gehoord !

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?