Klacht Jumbo Supermarkten: 4e wachtende jumbo

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 311689
Gebruiker
elssss
Datum
1 reactie

Details

De klacht


4e wachtende in de rij.
Spelregels bekend, degene die geholpen wordt telt niet mee, wij waren 4e wachtende, nee werd bij de kassa gezegd. Is al de zoveelste keer, haal dat dan weg, want zo krijg je alleen maar irritaties en boosheid

De oplossing

haal die actie maar weg want ze doen er toch niets mee

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van den Berg,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij Jumbo Hillegom en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een reactie te versturen naar klantenservice@jumbo.com o.v.v. "dossiernummer 1171372-1". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

    We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo supermarkten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
elssss
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen