Klacht Jumbo Supermarkten: 5de in de rij maar geen boodschappen gratis

Pointstalker

Na 2 jaar trouwe klant van de Jumbo te zijn een keer 5de in de rij. (1 afrekenen 3 voor me aan het wachten, die allemaal apart afrekenen) Je denkt he heb ik ook is even mazel. Ik toen ik daar stond netjes gemeld. sta ik daar nee ik heb het niet gezien dus eerst afrekenen dan kan u het zo bij de klanten balie terug halen. Dat vond ik niet zo probleem. Sta ik bij de info balie.
Krijg ik te horen dat ik het niet terug krijg. Waarom er stonden 2 jongens voor me die samen binnen kwamen. Ze rekende apart hun blikjes af maar omdat ze samen binnen kwamen telde ze als 1???
Ik ken de regels wel een beetje. Mensen die je bij het shoppen vergezellen tellen inderdaad niet mee maar als mensen apart afrekenen zijn het dus 2 apart betalende klanten. Dit heb ik de heer bij de balie ook netjes uitgelegd. Maar hij zegt dat is niet zo.
Dus net even op de site gekeken. zie onderstaande:
4e wachtende in de rij? Boodschappen gratis!
Onnodig wachten is nooit prettig en zeker niet in de supermarkt. Jumbo biedt daarom de kortewachttijdgarantie. Ben je de 4e wachtende in de rij bij de kassa dan krijg je je boodschappen gratis!
Hoe werkt het?
De klant die al geholpen wordt bij de kassa telt niet mee als wachtende. Vanaf hier beginnen we dus met tellen van wachtende klanten.
Meer dan vier klanten in de rij? Dan krijgen de klanten hierachter (de vijfde, zesde, etc.) de boodschappen ook gratis.
De garantie geldt niet als je bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten.
De garantie geldt niet als alle kassa's open zijn. Dan zetten we alles op alles om je zo snel mogelijk te helpen.
In winkels met Zelfscan geldt de garantie apart voor reguliere kassa's en de zelfscankassa's.
Er zijn producten die we niet gratis mogen verstrekken en die je alsnog moet afrekenen, mocht je vierde wachtende zijn. De uitgezonderde producten vind je hieronder.

En ik zie het nergens staan.
Dus mijn klacht Afspraak is Afspraak!
Mocht het bedrijf nog even alles willen nakijken:
Transactie: 01447797
C00011 #006827 tijd 19:55 19 maart 2017

Big shopper van jumbo vol boodschappen naar keuze

Jumbo Supermarkten
    Geachte meneer/mevrouw Wijnhout,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Om uw melding verder af te kunnen handelen zouden we graag van u vernemen in welk filiaal dit heeft voorgevallen. We vragen u de reactie te versturen naar klantenservice@jumbo.com o.v.v. "dossiernummer 555298-1". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

Afwachtende van uw antwoord hopen we u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Pointstalker
zouden contact opnemen is niet gebeurd.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?