Klacht Jumbo Supermarkten: Aanbiedingen worden door laat bezorgmoment in deze periode niet waargemaakt en gelden niet meer.

Ton

U stelt dat aanbiedingen niet meer gelden als zij buiten de relevante periode gelden. Bij online bestellen heb je als klant geen keus nu door corona het bezorgmoment niet meer binnen de periode van aanbieding door u gerealiseerd kan worden.
Hiermede wordt de klant dus een worst voor wordt gehouden.

De klacht oplossen en klanten geen worst voor houden

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je melding.

Alle aanbiedingen staan gewoon op onze website omdat deze ook geldig zijn in de winkels en klanten dit van te voren willen kunnen zien op de site.

Nu is het inderdaad zo dat je bestelling verder vooruit moet plannen en dat sommige aanbiedingen dan niet meer gelden op de dag van levering.
    Om er voor te zorgen dat je altijd gebruik kunt maken, zorgen wij er voor dat de nieuwe aanbiedingen tijdig worden getoond op de website in een nieuw tabblad.
    Je kunt dan altijd aanbiedingen toevoegen aan je bestelling voor de dag van levering van jouw bestelling.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?