Klacht Jumbo Supermarkten: Alcoholvrij bier

ManoahLigt

Hallo, ik ben een jongen van 16 jaar oud en doe regelmatig inkopen bij de Jumbo supermarkten. Vandaag was ik ook naar de Jumbo in een vrij uur, om een sixpack 0.0% Amstel Radler te halen voor de verjaardag van mij neef. Bij de kassa vroeg de kassière om mijn ID-kaart, die ik vervolgens gegeven heb. Ze wees mij er op dat ik nog geen 18 was en dat ze het bier dus niet mee mocht geven. Ik liet haar zien dat het echt alcoholvrij was, maar omdat het "aanstootgevend" zou zijn mocht ze het niet meegeven. Ik ben beleefd gebleven en ben weg gegaan. Ik vind dit echter niet acceptabel. Ik heb afgelopen week nog opgezocht of ik alcoholvrij bier mee zou mogen krijgen en ik kwam tot de conclusie dat dit mag. Dit is niet de eerste keer dat dit scenario zich voordoet en het zou erg fijn zijn als er iets aan gedaan zou worden.

Ik ben tevreden wanneer ik de Jumbo binnen kan lopen, alcoholvrij bier kan pakken en vervolgens zonder gezeur kan afrekenen.

Jumbo Supermarkten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?