Klacht Jumbo Supermarkten: Alle vleeswaren stinken en groen bloemen 2 dagen !

lalalalala

Mijn klacht is dat er producten van de Jumbo heel slecht zoals cervelaat ,kaas ,leverkaas ,ham ,appeltaart ,bloemen ,zeeppoeder zat een groot beest in ,al een paar keer iets van gezegd ,maar ze doen er niks mee ,ik blijf niet teruggaan naar de winkel ,en de klachtenservice van de jumbo zelf beloven alles maar die doen er ook niets mee !!

Laat de Jumbo daar zelf maar mee komen !

Jumbo Supermarkten
    Beste de heer/mevrouw Vermeulen,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring.

Wij vinden het zeer spijtig dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met onze producten zoals cervelaat, kaas, leverkaas, ham appeltaart en bloemen en bieden daarvoor onze oprechte verontschuldigingen aan.

Natuurlijk geldt ook voor onze producten ‘Niet tevreden? Geld terug!’. U kunt zich bij het volgende bezoek aan Jumbo melden aan de servicebalie. Onze collega's kunnen u dan een nieuw product aan bieden of uw geld terug geven.

Verder gaf u ook aan dat een groot beest in de zeeppoeder zat. We willen graag voor u uitzoeken wat we kunnen doen. We vragen u om de streepjescode, houdbaarheidsdatum, productiecode en het monster te mailen naar klantenservice@jumbo.com o.v.v. 'dossier 878988-1'. Onze klantenservice neemt uw melding vanaf nu verder in behandeling.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo Supermarkten

lalalalala
voortaan met de klacht naar de jumbo gaan ,dan vergoeden ze het product ,dat is juist het punt ,dat heb ik ook gedaan ,maar ik blijf niet terug gaan ,vandaar deze klacht ,omdat ze er niets mee doen !

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?