Opgelost door Jumbo Supermarkten: Als je als bedrijf jezelf verplichtingen oplegt, moet je je daar ook naar gedragen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 352076
Gebruiker
Klant Papendrecht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag 23/02.2019 was het redelijk druk in de Jumbo en waren er maar 2 kassa's geopend. Toen ik mij achteraan de rij aansloot,was er voor mij een jong stel ( 4e in de rij) aan het overlegggen of zij dit zouden melden. Omdat op dat moment er bij de kassa werd afgerekend zagen zij hiervan af. Wel wezen zij mij erop dat ik nu de vierde in de rij wachtenden was. Ik liep hierop naar de bali waar ik werd weggestuurd onder het motto ik moest dit maar bij de kassa zelf melden??? Bij de twee kassa's die open waren zaten op dat moment twee jonge zaterdag hulpen en die hadden het veel te druk. Nog even rond gekeken maar er was nergens een manager te ontdekken. Mijn bezoek aan de bali had wel tot resultaat dat er snel twee kassa's bij werden geopend.

De oplossing

Of de borden boven de kassa (4e in de rij vraag om de voorwaarden) weg halen, of er naar handelen en geen goede sier maken met holle kreten als je niet van plan bent er naar te handelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw van Munster,

    Hartelijk dank voor de reactie. We vinden het vervelend te horen dat je een vervelende ervaring hebt gehad in een van onze filialen.

    We zouden deze melding graag door zetten naar de juiste persoon. Daarvoor horen wij graag bij welke winkel je boodschappen hebt gedaan?

    Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@jumbo.com. Onder vermelding van dossiernummer 223274


    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klant Papendrecht
Datum
Uiteindelijke oplossing
klacht is snel en zorgvuldig afgehandeld. Wat men belooft over de vierde wachtende in de rij is volledig nagekomen!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen