Opgelost door Jumbo Supermarkten: Als je als bedrijf jezelf verplichtingen oplegt, moet je je daar ook naar gedragen.

# 352076
Klant Papendrecht

Afgelopen zaterdag 23/02.2019 was het redelijk druk in de Jumbo en waren er maar 2 kassa's geopend. Toen ik mij achteraan de rij aansloot,was er voor mij een jong stel ( 4e in de rij) aan het overlegggen of zij dit zouden melden. Omdat op dat moment er bij de kassa werd afgerekend zagen zij hiervan af. Wel wezen zij mij erop dat ik nu de vierde in de rij wachtenden was. Ik liep hierop naar de bali waar ik werd weggestuurd onder het motto ik moest dit maar bij de kassa zelf melden??? Bij de twee kassa's die open waren zaten op dat moment twee jonge zaterdag hulpen en die hadden het veel te druk. Nog even rond gekeken maar er was nergens een manager te ontdekken. Mijn bezoek aan de bali had wel tot resultaat dat er snel twee kassa's bij werden geopend.

Of de borden boven de kassa (4e in de rij vraag om de voorwaarden) weg halen, of er naar handelen en geen goede sier maken met holle kreten als je niet van plan bent er naar te handelen.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/ mevrouw van Munster,

Hartelijk dank voor de reactie. We vinden het vervelend te horen dat je een vervelende ervaring hebt gehad in een van onze filialen.

We zouden deze melding graag door zetten naar de juiste persoon. Daarvoor horen wij graag bij welke winkel je boodschappen hebt gedaan?

Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@jumbo.com. Onder vermelding van dossiernummer 223274

Jumbo Klantenservice.

Klant Papendrecht
klacht is snel en zorgvuldig afgehandeld. Wat men belooft over de vierde wachtende in de rij is volledig nagekomen!

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?