Klacht Jumbo Supermarkten: Bananen gegeten met rood als bloed gevonden

# 192146
Sel

Ik heb bananen gekocht bij jumbo er zat rood net bloed aan banaan en heb gegeten ik en me dochter. Ik ben er van geschrokken als ik wat voel denk ik daar aan .
Er ging ook verhalen rond met bloed in bananen mer hiv

Deze bananen komen uit jumbo Bodegraven

Ik wil schade vergoeding voor schrik en nooit bananen eten

Jumbo Supermarkten
    Geachte mevrouw Dag,

Wij kunnen onszelf voorstellen dat u geschrokken bent, excuses voor het ongemak. Gelukkig hoeft u uzelf geen zorgen te maken het is een onschuldige celdeling in de banaan.

De rode kernen in de bananen worden veroorzaakt door een vroege celdeling van de bananenplant. In het beginstadium van de groei sterven een aantal plantencellen af die vervolgens spontaan van invloed zijn op de kernkleur van de bananen. Het is een defect wat incidenteel voor komt in de teelt bij één op de miljoen bananenplanten. Het vervelende hiervan is dat het in de meeste gevallen vanaf de buitenkant van de vrucht niet zichtbaar is waardoor er ook geen selectie op kan plaats vinden.
    Het ziet er zeker vreemd uit maar is op geen enkele wijze schadelijk voor de gezondheid.

Wij vinden het zeer spijtig dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met onze bananen en bieden daarvoor onze oprechte verontschuldigingen aan.

Natuurlijk geldt ook voor onze bananen ‘Niet tevreden? Geld terug!’. U kunt zich bij het volgende bezoek aan Jumbo melden aan de servicebalie. Onze collega's kunnen u dan een nieuw product aan bieden of uw geld terug geven.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Jumbo Supermarkten.
    Sel
    Ben wel heel erg geschrokken en de dagen die ik heb zitten denken
    Wil wel wat meer voor terug
    Jumbo Supermarkten
    Geachte mevrouw Dag,

Helaas kunnen wij u geen andere compensatie aanbieden.

Jumbo Supermarkten.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?