Opgelost door Jumbo Supermarkten: Batterij al leeg in de verpakking .

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 421978
Gebruiker
Sappemeer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nieuwe Jumbo batterij gekocht uit de verpakking gehaald en dit is het resultaat . Bonnetje ja waar ? Even snel opgehaald voor een laser en wie denkt er nou aan dat een nieuwe batterij in de verpakking al leeg is .

De oplossing

Ik ben m'n bonnetje kwijt dus voor mij valt er weinig meer te doen maar een waarschuwing voor anderen .

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw, meneer,

    Wij vinden het zeer spijtig dat je een tegenvallende ervaring heeft gehad met een van onze producten en bieden daarvoor onze oprechte verontschuldigingen aan.

    Natuurlijk geldt ook voor onze producten ‘Niet tevreden? Geld terug!’. Je kunt je bij het volgende bezoek aan Jumbo melden aan de servicebalie. Onze collega's kunnen je dan een nieuw product aan bieden of jouw geld terug geven.

    In jouw situatie betreft het een duidelijk Jumbo artikel en is een kassabon niet noodzakelijk.


    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sappemeer
Datum
Uiteindelijke oplossing
In de winkel werd het artikel zonder problemen teruggenomen , terwijl ik geen bon meer in mijn bezit had , en het geldbedrag terug betaald .
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen