Opgelost door Jumbo Supermarkten: Batterij al leeg in de verpakking .

# 421978
Sappemeer

Nieuwe Jumbo batterij gekocht uit de verpakking gehaald en dit is het resultaat . Bonnetje ja waar ? Even snel opgehaald voor een laser en wie denkt er nou aan dat een nieuwe batterij in de verpakking al leeg is .

Ik ben m'n bonnetje kwijt dus voor mij valt er weinig meer te doen maar een waarschuwing voor anderen .

Jumbo Supermarkten
    Beste mevrouw, meneer,

Wij vinden het zeer spijtig dat je een tegenvallende ervaring heeft gehad met een van onze producten en bieden daarvoor onze oprechte verontschuldigingen aan.

Natuurlijk geldt ook voor onze producten ‘Niet tevreden? Geld terug!’. Je kunt je bij het volgende bezoek aan Jumbo melden aan de servicebalie. Onze collega's kunnen je dan een nieuw product aan bieden of jouw geld terug geven.

In jouw situatie betreft het een duidelijk Jumbo artikel en is een kassabon niet noodzakelijk.

Jumbo Klantenservice.

Sappemeer
In de winkel werd het artikel zonder problemen teruggenomen , terwijl ik geen bon meer in mijn bezit had , en het geldbedrag terug betaald .

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?