Klacht Jumbo Supermarkten: Bedorven Vlees (Broodje Warm Vlees opwarmpakket)

Julian

Ik heb laatst een broodje warm vlees opwarmpakket gekocht bij de Jumbo Ten Brink. Het viel mij al op dat meer dan de helft van de pakketten in het schap zeer bol stonden. Ik vraag aan het personeel of dit goed is, die antwoorden dat ze het niet weten, die halen er iemand die verteld dat het goed is. Thuis kom ik erachter dat na het openen van de verpakking er een enorme geur uit de verpakking komt die niet echt aantrekkelijk is. Meegenomen naar de winkel. Daar verteld iedereen dat het nog gewoon goed is (op de vraag of ze het zouden willen opeten was het antwoord nee.). Ik warm het op en 2 dagen lang ontzettend pijn aan mijn buik. Blijkbaar was het over de datum. Vervelend dat ik, en ook al het personeel geen datum kon vinden op de verpakking.

Jammer dat de bolle verpakkingen (ook na dat ik heb gemeld dat het niet goed is) nog steeds worden verkocht. Niet alle verpakkingen staan bol.

Geld terug van overdatum product, Vervangend product (zie spelregels Jumbo) voor broodje warms vlees (pak opwarm pannekoeken bijvoorbeeld) & het uit de schappen halen van bolle verpakkingen.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?