Klacht Jumbo Supermarkten: Belachelijk personeel

Ingeinge

Dit was de eerste keer dat ik boodschappen deed in de jumbo omdat We die in mijn woonplaats niet hebben! Ik werd direct al tijdens het doen van mijn boodschappen raar aangekeken door 1 van de jongens die vervolgens tegen al zijn collegaes zei: hebben we een uurtje gratis boodschappen gegeven of zo?! Dit was zijn reactie op mijn volle winkelmand! Ik was in shock en ja ik ben een getinte vrouw met lang donker haar en wist niet wat ik moest zeggen! Ik zal er daardoor ook nooit meer komen ik heb dit nog nooit meegemaakt in mijn leven. Hij als vakkenvuller die dit tegen mij een volwassen dame zegt! Het was woensdagavond op 29 mei gebeurd! Ik hoop dat er wat met mijn klacht gebeurd! Dit is zo onmenselijk! Winkelcentrum Achterveld Ijsselstein is de exacte locatie!

Berisping en excuses!

Jumbo Supermarkten
    Geachte mevrouw Li,

Hartelijk dank dat je de moeite neemt ons te informeren over jouw ervaring in onze winkel in Ijsselstein.

We vinden het vervelend te horen dat dit een vervelende ervaring is geweest, Onze excuses daarvoor.
    Wij gaan de melding intern doorzetten naar de winkel in Ijsselstein. Zodat dit daar intern besproken kan worden.

Mocht je nog vragen hebben neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice op het nummer 0800-0220161

Jumbo Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?