Klacht Jumbo Supermarkten: Beschuldigd van diefstal bij andere klanten terwijl wij konden aantonen dat het vals was.

M. Mulder

Tijdens een snelle controle bij de zelfscan verschijnt een rood balkje. Alles moet dus gecontroleerd worden. Geen probleem, wij hebben niets fout gedaan. Alles op de band gezet en we bespreken samen hoe het kan. De kassajuffrouw naast die van ons bemoeit zich met ons gesprek. Terwijl ze bezig is met een klant meldt ze ons heel duidelijk dat we aan het eind van de bon het verschil kunnen zien. Wij nog zeggen dat we volgens ons niets vergeten zijn, maar ze liet duidelijk merken daar heel anders over te denken. Aan het eind, geen verschil, exact hetzelfde bedrag. De beschuldigende kassajuffrouw er snel vandoor. Geen excuses, niets over dat de fout dus ergens bij de snelle controle is geweest o.i.d.

Personeel opleiden, benaderen van klanten. Excuses.
De klacht is doorgestuurd naar de betreffende vestiging. Verder niets.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Mulder,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 1261241-1". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen. nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?