Klacht Jumbo Supermarkten: Bij 3 Jumbo supermarkten geweest, in Vlijmen en Drunen, maar naar Albert Heijn voor de boodschappen.

sad Niet opgelost
Jumbo123

Bij 3 Jumbo supermarkten geweest, geen rosbief te krijgen bij vers vlees. En geen liefmans bier met alcohol.

Ik hoop dat de bevoorrading in Drunen echt beter gaat worden. Het is het afgelopen jaar erg slecht, moet altijd nog naar een andere supermarkt omdat er altijd dagelijkse producten niet zijn.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Roeters,

Hartelijk dank voor je melding.
    Wat vervelend dat je geregeld lege schappen treft als je bij onze winkels je boodschappen gaat doen.

Wij doen er alles aan om dit zo veel mogelijk te voorkomen en onze winkels tijdig van nieuwe voorraad te voorzien.

Mocht je onverhoopt toch nog tegen lege schappen aanlopen, meld je dan bij de servicebalie zodat er gekeken kan worden wat de oorzaak is en of dit voorkomen kan worden.

Onze collega's helpen je graag verder.

Jumbo Klantenservice

Jumbo123
Ga naar de servicebalie, dat heb ik al meerdere keren gedaan. Krijg altijd hetzelfde antwoord, niet binnengekomen misschien met de volgende vracht.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?