Klacht Jumbo Supermarkten: Bijzondere "Service" van de Jumbo

Klachtnummer
# 575745
Gebruiker
MeijnVos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben op 2 januari een klacht over een senior medewerker van de Jumbo ingediend over het in een groep van 3 personen met vuurwerk vernielen van onze auto op 31 december. Op deze klacht hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

De oplossing

Wij zijn benieuwd wat de Jumbo hier van vindt, of zij hier mee geassocieerd wil worden en of zij deze medewerker aan het verstand kunnen peuteren dat dit niet normaal is. Van haar ouders hoeven we geen corrigerende acties te verwachten. Dat is ondertussen wel duidelijk geworden.

Aanvullend: in de meeste, zo niet al onze arbeidscontracten staan bepalingen die er voor zorgen dat de werkgever tot ontslag kan overgaan in dergelijke situaties.

1 reactie

  1. Auteur
    MeijnVos
    Datum
    Wij komen graag op het hoofdkantoor om de videobeelden te laten zien. Kunt u ons bellen voor een afspraak?

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen