Klacht Jumbo Supermarkten: bobbeltjes en schilfers op de bodem in de tefal hapjespan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458662
Gebruiker
lekkerhapje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In mijn tefal-hapjespan (van de actie in 2019) zitten bobbeltjes op de rode cirkel en er gaan nu ook stukjes af van de bodem

De oplossing

graag zou ik een nieuwe pan ontvangen, het aankoopbewijs heb ik niet meer, feb. 2019 aangeschaft

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Wat vervelend om te lezen dat er stukjes loskomen van de pan en er bobbels ontstaan.
    Tefal heeft besloten alle meldingen zelf af te willen handelen.

    Daarvoor kun je je klacht melden via: https://service.e-care.nl/jumbo

    Je krijgt een melding dat er onderzoekskosten berekend zullen worden.
    Echter is dit voor onze actie niet het geval.
    De berichtgeving kan alleen helaas niet worden uitgezet.

    De ervaring heeft geleerd dat Tefal klachten goed afhandeld.
    Wij hebben er dan ook vertrouwen in dat ook jouw klacht netjes wordt opgelost.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lekkerhapje
Datum
Uiteindelijke oplossing
voor mijn tefal hapjespas met bobbeltjes en loslatende schilfers op de bodem zou ik graag een vervangende pan willen hebben. Ik kom niet verder met het antwoord dat ik vanmorgen kreeg op mijn klacht van 29-06-2020. De link werkt niet en de 2e mogelijkheid was ook niet te kopiëren
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen