Klacht Jumbo Supermarkten: Boeren Tarwe brood gaat eruit

wierdenaar

Jaren lang vaste klant bij jumbo. Brood gereserveerd boeren tarwe. Elke donderdag lag het voor me klaar. Kreeg te horen brood gaat eruit omdat ze andere soort brood nemen die niet lekker is. Gaat natuurlijk om de inkoop prijs. Eerst bontas koffie eruit en nu de brood schandalig. Voor mij geen reden meer om naar de jumbo te gaan. Kwaliteit van eten gaat hard achteruit.

Dat mijn brood boeren tarwe blijft in de winkel en dat ik het weer op kan halen

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Meijerink,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Met name binnen onze branche is het zeer gebruikelijk om regelmatig ons assortiment te evalueren en zonodig aan te passen. Het zeer uitgebreide aanbod van onze leveranciers dwingt ons daartoe. Aan de hand van marktcijfers moeten wij ook soms producten saneren die relatief minder goed verkopen. Soms gebeurt dit om nieuwe producten op te kunnen nemen of producten waarvoor meer belangstelling is. Dit is de enige manier om ons assortiment actueel te houden en deze niet ongelimiteerd te laten groeien.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 176659". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

wierdenaar
Geen enkele oplossing is gekomen en er word niet verteld of mijn brood boeren tarwe blijft in de winkel. Voor mij geen jumbo weer. En zien mij niet meer in hun filiaal.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?