Klacht Jumbo Supermarkten: boodschappen niet goed over gekomen

# 362005
daphne

ik heb vrijdag 19 april boodschappen besteld. ik belde vandaag kijken als wel alles goed gegaan is niet dus. ik sta de wel in als reservering maar ik heb nooit bontje gehad en mail om de bevestig. ik heb gezegd al ik het nodig heb voor passen ik kan niet zelf alleen boodschappen doen dan moet ik drie keer lopen omdat ik geen auto hebt. op site stond ook wordt morgen tussen 18.00 en 21.00 uur bezorgd ik kon gewoon afsluiten . als ik niet gebeld had was ik maar aan het wachten ik vind dit niet kunnen. daar door kreeg ik me aanbiedingen ook niet.

als het opgelost word op een ander manier. als ik me korting mis loopt nou . ik wil graag korting bon hebben ik moet drie keer lopen nou,

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Hendriks,

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jou ervaring met het online winkelen.

Vervelend te horen dat de online bestelling niet goed is door gekomen.
    Wij zouden graag wat meer informatie van je ontvangen daarom hebben je vanuit ons registratie systeem een mail verstuurd.

Vanuit daar zullen we deze melding verder oppakken.

Jumbo Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?