Opgelost door Jumbo Supermarkten: Bot in een pesto salade van de versafdeling

content Opgelost
Gebruiker1595834739

Twee kip pesto salade van de vers afdeling waar een stuk bot van zeker 1 a 1.5 cm in zat. Gelijk contact gezocht via WhatsApp om te voorkomen dat andere mensen dit mogelijk ook in hun salade hebben (batch probleem). Echter duurt het dagen voordat ze reageren. Ze geven het enkel door aan de leverancier en nemen de melding niet serieus. Ik heb foto's opgestuurd en ze doen er niks mee. Twee keer gebeld en wederom het enige antwoord is dat ze het doorsturen naar de leverancier. Ik wil mensen waarschuwen en een passende oplossing. Ik koop niet bij de leverancier maar bij de jumbo en jumbo zou dit ook met de consument moeten oplossen ipv enkel naar de leverancier wijzen. Inmiddels zijn we bijna drie weken verder en heb ik nog niks van ze gehoord. Wederom een belletje gedaan en als antwoord gekregen dat de consument hierin pech heeft en ze enkel naar de leverancier wijzen. Schandalig. Tevens heb ik ze gemaild inclusief alle foto's.

Nu na al deze tijd en moeite mogen ze wel met een compensatie komen. Zo ga je niet met klachten en je vaste klanten om.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer / mevrouw,

Onze excuses dat er een stuk bot in de Jumbo kip pestosalade zat. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je melding nogmaals doorgezet naar de leverancier. Tot op heden hebben zij helaas geen inhoudelijke reactie gegeven. Zodra wij deze binnen hebben dan delen we deze met je.

Daarnaast bieden we onze excuses aan voor de communicatie via whatsapp die niet fijn verliep. De betreffende collega's zijn hierop aangesproken.

Op 25 oktober is er een cadeaukaart naar je verzonden, deze zou je dus inmiddels moeten hebben ontvangen. Daarnaast kun je dit bij een bezoek aan een vestiging melden bij de servicebalie. Onze collega's kunnen je dan een nieuw product aanbieden of je geld teruggeven.

We hopen je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven en wensen je een fijne dag toe.

Jumbo klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?