Opgelost door Jumbo Supermarkten: Bot in een pesto salade van de versafdeling
Details
Klacht
Twee kip pesto salade van de vers afdeling waar een stuk bot van zeker 1 a 1.5 cm in zat. Gelijk contact gezocht via WhatsApp om te voorkomen dat andere mensen dit mogelijk ook in hun salade hebben (batch probleem). Echter duurt het dagen voordat ze reageren. Ze geven het enkel door aan de leverancier en nemen de melding niet serieus. Ik heb foto's opgestuurd en ze doen er niks mee. Twee keer gebeld en wederom het enige antwoord is dat ze het doorsturen naar de leverancier. Ik wil mensen waarschuwen en een passende oplossing. Ik koop niet bij de leverancier maar bij de jumbo en jumbo zou dit ook met de consument moeten oplossen ipv enkel naar de leverancier wijzen. Inmiddels zijn we bijna drie weken verder en heb ik nog niks van ze gehoord. Wederom een belletje gedaan en als antwoord gekregen dat de consument hierin pech heeft en ze enkel naar de leverancier wijzen. Schandalig. Tevens heb ik ze gemaild inclusief alle foto's.Gewenste oplossing
Nu na al deze tijd en moeite mogen ze wel met een compensatie komen. Zo ga je niet met klachten en je vaste klanten om.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.