Klacht Jumbo Supermarkten: Chauffeur moet nog maar eens opnieuw wat rijlessen volgen

Klachtnummer
# 373995
Gebruiker
Salusafe
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Rijgedrag chauffeur jumbo, rijdt midden op de weg en is te beroerd om voldoende rechts te houden.

De oplossing

De chauffeur van zijn bus halen of opnieuw rijlessen laten nemen.

3 reacties

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Elp,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Wij betreuren het dat je het rijgedrag van een van onze bezorgers niet in orde vond.
    Omdat er geen tijdstip en locatie is gemeld, hebben wij deze melding algemeen doorgestuurd naar de locatie waar de bus van is zodat alle bezorgers op de hoogte zijn van de impact van hun rijgedrag op medeweggebruikers.

    Jouw melding is vastgelegd in dossiernummer 366894
    Mocht je nog vragen hebben, kun je dit nummer vermelden zodat we meteen alle gegevens bij elkaar hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice
  2. Auteur
    Salusafe
    Datum
    Hallo,

    Wel erg makkelijk om de klacht zo te behandelen.
    Op deze wijze voelen we ons niet echt serieus genomen.

    Onze klacht over het rijgedrag van de chauffeur was op donderdag 27 juni omstreeks 18.30 uur op de Nieuwe Dijk in Zuidlaren.
    De chauffeur had een grote rode baard en was duidelijk met heel andere dingen bezig dan veilig autorijden.

    Met vriendelijke groet,
    Wim van Elp
    06-52618315
  3. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank voor het toe sturen van de verdere informatie en de foto van het kenteken.

    Op deze manier kunnen wij de juiste bezorger achter halen en hem hier op aanspreken om dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

    Bedankt voor het kenbaar maken van het rij gedrag van een van onze bezorgers.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen