Opgelost door Jumbo Supermarkten: Chemische reuk in aardbeienjam Jumbo merk

content Opgelost
Marcel Beckers

Vorige week een pot Jumbo merk aardbeienjam gekocht in de Jumbo in Mierlo Hout op de Hoofdstraat, bij gebruik thuis bleek deze een nare geur te hebben, geen rottende geur maar een chemische geur.
Ik heb de pot terug gebracht en het geld terug ontvangen dus dat was op zich niet zo'n probleem.
Het jumbo medewerker die de pot open maakte rook het ook en wist niet wat te doen. Ze riep er een collega bij die er zeer laconiek over en keek een beetje vreemd van ongeloof ( van het zal wel, daar heb ik geen zin in nu ). Ik heb vermeld dat ze de reeks moeten nazien of er meerdere potten aardbeienjam zo ruiken, misschien een productie fout dacht ik. en kreeg weer de indruk dat ze dacht dat ik sprookjes vertelde.
Dus ik weet niet of er actie ondernomen wordt door deze medewerker, mijn indruk was dus van niet

Onderzoeken of dit in meerdere potten voorkomt, misschien kan er iemand goed ziek van worden!

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Jans,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren.

Onlangs hebben wij uw melding omtrent onze brood ontvangen. Wij bieden u onze excuses aan voor het feit dat het product niet aan de hoge kwaliteit heeft voldaan die u van de Jumbo producten mag verwachten. Tevens vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Klachten over onze Jumbo producten handelen wij zo zorgvuldig mogelijk af. Wij zullen daarom het monster opvragen bij Jumbo Mierlo om dat nader te onderzoeken. Verder zal uw melding aan de leverancier van het product en de kwaliteitsmanager doorgegeven.

Natuurlijk geldt ook voor onze jam ‘Niet tevreden? Geld terug!’. U kunt zich bij het volgende bezoek aan Jumbo melden aan de servicebalie. Onze collega's kunnen u dan een nieuw product aan bieden of uw geld terug geven.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 158193". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Marcel Beckers
Meerdere monsters nemen van dit produkt in verschillende filialen. En het slecht gelezen. Het is geen brood. En het is niet gekocht in Mierlo. Waarom schrijf ik überhaupt een klacht als deze niet eens goed gelezen wordt.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?