Klacht Jumbo Supermarkten: Dag je uit zegels

Klachtnummer
# 181916
Gebruiker
judith
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al jaren doen wij boodschappen bij de Jumbo in Ridderkerk. Daar hebben wij ook de zegels gekregen van de avondje uitzegels en dus een paar volle kaarten gespaard.tot grote verbazing werd mij vorige week verteld bij het inleveren van een aantal volle kaarten dat dit bij deze Jumbo niet kon en ik maar naar Zwijndrecht of ergens anders heen moest omdat ze hier geen vouchers hadden.............Hoe vreemd en klant onvriendelijk is dit????????? Daar waar ik zegels krijg behoor ik ook de vouchers te halen toch?Graag hoor ik op zeer korte termijn een reactie,

Met vriendelijke groet,
Judith Eijkelenboom 06-24435972

De oplossing

In de de winkel waar ik de zegels gespaard heb uitlevering van de Vouchers.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte mevrouw Eijkelenboom,

    Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
    Wij vinden het vervelend te horen dat u uw zegels voor het avondje uit niet meer bij uw Jumbo filiaal in kon leveren, excuses voor het ongemak.

    Graag willen wij dit netjes met u oplossen, en u alsnog de vouchers aanbieden voor het avondje uit. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice, via klantenservice@jumbo.com onder vermelding van dossiernummer: 264228-1.

    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Lisanne
    Jumbo Supermarkten