Klacht Jumbo Supermarkten: De bezorger beschadigt onze tuinafscheiding, en jumbo reageert niet.

Klachtnummer
# 596260
Gebruiker
Toet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De bezorger van de jumbo rijdt achteruit tegen onze ijzeren tuinafscheiding en maakt flinke schade.
Ik heb na telefonisch contact een mail met een formulier gekregen. Ik heb dat schadeformulier/ klacht ingevuld en in replay gemaild aan de jumbo., inclusief bewijsmateriaal.
Ik hoor weken niets, ook niet nadat de klantenservice mijn bericht nogmaals doorstuurt naar de betreffende afdeling.
Helaas heb ik weinig andere keus dan het nu via deze weg te proberen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag de kosten voor een nieuw aan te leggen tuinafscheiding ontvangen, zodat het eindelijk vervangen kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jumbo Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen