Klacht Jumbo Supermarkten: De korting is niet doorberekend bij het bevestigen van mijn bestelling

Klachtnummer
# 555759
Gebruiker
HalloJumbo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op dinsdag 14 september een bestelling geplaatst om vandaag op woensdag 15 september thuis te laten bezorgen. In mijn winkelmandje stonden de aanbiedingen bij de producten, zoals 3 pizza’s voor 5 euro. Bij het bevestigen van mijn bestelling werd de korting niet doorberekend. Ook kwam er een foutmelding in beeld bij het openen van mijn bestelling maar de bestelling is wel succesvol geplaatst. Zojuist gebeld met de klantenservice en het probleem uitgelegd. Volgens Jumbo kunnen ze niks voor mij doen omdat de aanbiedingen tot 14 september liepen en mijn boodschappen op 15 september bezorgd worden. Alle korting (In totaal €12,48) wordt mij nu dus door de neus geboord terwijl ik natuurlijk niet voor niks actieproducten koop om de kosten te drukken. Ook vind ik het absurd dat dit kan, want de aanbiedingen van woensdag stonden nog niet op de website.

De oplossing

Ik wil de actieproducten ook echt voor de actieprijs, nu betaal ik voor alles de volle mep. Het teveel betaalde bedrag van €12,48 wil ik terughebben.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen