Opgelost door Jumbo Supermarkten: De kreet boven de kassa ‘4de in rij is een loze kreet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 429752
Gebruiker
Geldretour
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Woensdag 09.10 uur Bergen op Zoom: 5de in de rij en geen andere kassa open. Bij de kassa werden de boodschappen ter waarde van 9euro71 niet gratis meegegeven, want: ik had dat vanaf een afstand moeten roepen en niet pas bij de kassa moeten melden. Ik was te verbouwereerd om mijn bon te vragen en dus vergeten. Jumbo zegt tevreden klanten te willen hebben. Waarom staat dan boven de kassa’s dat de vierde in de rij niet hoeft te betalen als er geen andere kassa open is? Ik voel me voor de gek gehouden.

De oplossing

Er is te controleren dat ik op dat tijdstip er was en wil graag dat de belofte nagekomen wordt en ik dus de boodschappen vergoed krijg

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Wij benadrukken dat wij ervoor zorgen dat de rijen bij onze kassa’s zo kort mogelijk zijn zodat klanten nooit onnodig lang hoeven te wachten. Dit omdat we weten dat onnodig wachten een grote ergernis is van klanten tijdens het boodschappen doen.

    Daarom hebben wij de kortewachttijdgarantie: Ben je de 4e wachtende in de rij, is er geen kortere rij bij een andere kassa en kan er nog een extra kassa open? Dan krijg je jouw boodschappen gratis. Hieraan zijn enkele spelregels verbonden. In iedere Jumbo hangt boven de kassa een uitleg van deze 4e wachtende in de rij-garantie en zijn folders over de 7 Zekerheden beschikbaar. Ook op onze website wordt dit uitgelegd: http://www.jumbo. com/content/ vlot-winkelen/

    Je geeft aan dat je niet tevreden bent over de manier waarop de situatie rondom de 4e wachtende in de rij met jou is afgehandeld. Wij vinden het erg jammer om te horen dat dit niet prettig is verlopen. Wij hebben contact opgenomen met de betreffende vestiging om jouw klacht verder te bespreken.

    Zij zullen contact met je opnemen. Echter zal dit enige tijd duren, gezien de omstandigheden rond het Corona virus.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.



Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geldretour
Datum
Uiteindelijke oplossing
Teruggave bedrag bij 4de wachtende in de rij. Bedankt voor de correcte behandeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen