Opgelost door Jumbo Supermarkten: Deze jumbo doet niets met de 7 jumbo regels.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 354556
Gebruiker
Wachtwoord2019!
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 weken geleden heb ik jumbo bedrijfsleider aangesproken op het feit dat hij de jumbo regels niet hanteert.

4 e wachtende in rij niet gratis boodschappen.

Bij schimmel op de producten geen gratis hetzelfde product.

Hij vond het onbegrijpelijk en zou maatregelen nemen.

Vandaag wederom verschimmelde aardbeien,

Ik heb een medewerker deze gegeven en hij liet er gewoon mee weg, vervolgens heb ik nog een pak verschimmelde aardbeien gepakt, wederom aan een medewerker gegeven , en hij liep er ook mee weg.

Ik heb dus het dee dat er totaal niets mee wordt gedaan.

betreft de jumbo in de rietlanden in emmen.

Gewenste oplossing

Dat ze de 7 jumbo regels in acht gaan nemen !!!!!!!
Geboden oplossing
Betere instructie naar personeel en een bos bloemen voor mij.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Heer/mevrouw De Groot,

    Hartelijk dank voor je melding.
    Dit klinkt inderdaad niet zoals het hoort.

    Wij sturen je melding door naar de winkelmanager en vragen deze om contact met je op te nemen.
    Wij hebben hiervoor een dossier aangemaakt met nummer: 239406.

    Mocht je nog vragen hebben, kun je ons ook bereiken via 0800-0220161.
    Vermeld je dossiernummer en onze collega's helpen je graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen