Klacht Jumbo Supermarkten: Dit is niet lekker

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 367399
Gebruiker
Schipper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De fruitsalade van Kiwi-meloenen zijn keihard dus niet rijp. Het zit voor de helft vol met druiven. En daar betaal je dan 2 euro voor. Graag betere fruitsalades svp

De oplossing

Betere en rijpere fruitsalade

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Hartman,

    Hartelijk dank voor je melding.
    Dat klinkt inderdaad niet zoals het hoort.

    Wij sturen je melding door naar de leverancier van onze fruitsalades zodat er gekeken kan worden om dit in de toekomst te voorkomen.
    Fruit in de salades hoort rijp te zijn.

    De verdeling van het fruit in de salades is per verpakking verschillend.
    Al het fruit wordt verwerkt en daarna gemengd.
    Ondanks dat dit zorgvuldig gebeurd, kan de inhoud per verpakking verschillen.

    Natuurlijk geldt voor al onze producten: Niet tevreden? Geld terug!
    Meld je hiervoor bij de servicebalie van jouw winkel.
    Onze collega's zullen je een nieuwe verpakking geven of je geld terug.

    Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten via 0800-0220161.
    Jouw melding is vastgelegd in dossiernummer 308775.
    Als je dit nummer vermeld dan kunnen onze collega's je verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schipper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb uw antwoord op de klacht bij de klantenbalie afgegeven met het verzoek het te lezen. Toen ik de winkel uitliep zag ik dat het er nog net zo lag en niemand het heeft gelezen. Ik heb er persoonlijk ook niets over vernomen, terwijl ik er elke dag kom. Zij kennen mij dus wel. Ik heb tot heden geen fruitsalades meer gekocht, omdat ik niet weet of het fruit nu wel rijp is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen