Opgelost door Jumbo Supermarkten: Dit moet opgelost worden in alle jumbo 's !!!!!

Yvonne9161

Is dit normaal bij jumbo dat ik moet wachten omdat het meisje achter de kassa de mobiel moest beantwoorden en lekker sta te app ?????? De man achter me stond te kijken van uhhhh wat gebeurd hier!!!!!

De mobieltjes inleveren voor dat ze gaan werken en als ze naar huis terug geven,is gewoon belachelijke voor worden,moet me niet meer overkomen dan einde verhaal bij jumbo,ik wil als klant goed behandeld worden.

Jumbo Supermarkten
    Geachte meneer/mevrouw de Roode,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij willen deze melding graag door sturen naar het des betreffende filiaal. Daarom horen wij graag om welk filiaal het gaat.

Zou u dit naar klantenservice@jumbo.com willen mailen onder vermelding van "dossiernummer 1199011-1"

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Yvonne9161
Geen mobieltjes onder het werk!!! Ja hoor de eigenaar heb me verzekerd dat niet meer gebeurd En voor moeite kreeg ik een appeltaartje !!!!! Mooi gebaar

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?