Klacht Jumbo Supermarkten: Doei Jumbo Bedum, Hallo Albert Heijn 1.0

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142180
Gebruiker
Nathalieschotanus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

- op een of andere manier zijn veel schappen leeg, heel vaak;
- het fruit assortiment is erg gering en daarnaast is het fruit van slechte kwaliteit;
- vaak verkeerde prijzen voor het schap. Dit is overigens in voordeel voor de klant, want die krijgt zijn geld wel terug (als hij oplet);
- verder is er een enorme koffietafel in de winkel gekomen en hierdoor is er gekort op het assortiment (wat ze al niet veel hebben);
- de ham-kaas croissants zijn niet verpakt, en volgens mij is dit wel verplicht (althans bij de Albert Heijn wel). In verband met het vlees.

Ze zijn mij kwijt in ieder geval als klant

De oplossing

Ik ben tevreden als ze deze punten aanpakken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jumbo Supermarkten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Nathalieschotanus
    Datum
    Er is niet gereageerd op mijn klacht!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nathalieschotanus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen