Klacht Jumbo Supermarkten: Dop huismerk allesreiniger schiet van fles

Edward

Zoals veel mensen doen wij ook boodschappen bij Jumbo. Helaas heeft onze vestiging in Fijnaart niet alle producten, daarom bestellen wij dan online en halen het op bij de eerder genoemde vestiging. Bij de laatste bestelling hebben we ook twee flessen allesreiniger van het huismerk besteld. Bij de levering lekte er één fles, deze werd meteen omgeruild. Boodschappen in de auto en naar huis. Thuisgekomen blijkt fles twee ook te lekken, deze haal ik uit de boodschappenkrat en daarbij springt de dop van de allesreiniger. Boodschappen, mijn auto en ikzelf onder de allesreiniger. Ook in mijn oog, dit is een vervelend gevoel. Gespoeld en ik hield er last van, naar de huisarts. Na het lezen van het etiket heb ik alle levensmiddelen weggegooid, we gaan immers geen gif eten.

Email over het voorval naar Jumbo.nl gestuurd. Korte tijd later een reactie alsof er tegen een kind gesproken wordt. De allesreiniger (alleen dat) is teruggestort op mijn rekening. Ik dien weer een klacht in en stel ze op voorhand aansprakelijk voor de schade, te weten: Boodschappen (zijn immers weggegooid) en indien mijn zorgverzekering de doktersrekening niet vergoed, ook hiervoor. Jumbo weerlegt de aanspakelijkheid niet, maar na acht dagen begint men te zeggen, alleen willen vergoeden als ik de verpakking nog heb, dit wil de producent van het product. Op voorhand wordt er aan toegevoegd dat ik die verpakking niet meer heb, dus ze wilt nog wel een tegoedbon van 20 Euro sturen voor het schoonmaken.

Na acht dagen dit antwoord sturen. Wat heb ik met de producent te maken, zijn ze bij Jumbo niet op de hoogte van Nederlandse wet? Waarschijnlijk niet, op mijn vraag hierover heeft Jumbo nooit meer geantwoord. De schade aan boodschappen bedraagt afgerond 27 Euro, niets meer van vernomen. Wordt tijd dat Jumbo haar klanten serieus gaat nemen.

De klant volledig schadeloos stellen

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je bericht via deze weg om ons alert te maken op je lopende dossiers.
    We hebben vanuit één van de twee dossiers je melding opgepakt en per mail een antwoord gestuurd.
    We willen deze situatie graag netjes met je afhandelen en zullen onze uiterste best doen om dit zo goed mogelijk te voltooien.
    Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten
    Jumbo Klantenservice

Edward
Jumbo heeft een bedrag teruggestort. Echter, het bedrag klopt niet. De bestelkosten (1,95 Euro) laat Jumbo de klant betalen, ondanks dat deze geen boodschappen in goede orde heeft ontvangen. Wat een waardeloos bedrijf! Jumbo heeft ook niets begrepen van de privacy wetgeving.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?