Klacht Jumbo Supermarkten: Dors bier is aangepast, bevat nu toevoegingen om het bier op smaak te brengen

sad Niet opgelost
Boze_klant

Dors bier is aangepast, bevat nu toevoegingen om het bier op smaak te brengen. Kleurstof, karamel en glucosestroop, schandelijk om dit op de markt te brengen. Heeft enkel tot doel het product goedkoper te maken en meer winst te genereren.

Oude recept van Dors weer terug in de winkel, met spoed!

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Cuber

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jouw ervaring. Wij stellen jouw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit verder te optimaliseren.

We hebben de melding over het dors bier door gezet naar de desbetreffende afdeling doorgezet. Zodra wij hier antwoord op hebben gehad zullen wij deze met u delen.

We hebben de melding aangemaakt onder het dossiernummer 209153 Mocht je nog vragen hebben kun je een mail sturen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van het dossier nummer.

We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Jumbo Klantenservice.

Boze_klant
Is in behandeling, wacht op antwoord. Inmiddels ander bier gevonden bij Albert Heijn, zonder toevoegingen en in prijs nagenoeg gelijkwaardig. Jammer is wel dat dit in blik zit, minder milieu vriendelijk, helaas.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?