Opgelost door Jumbo Supermarkten: Een messenblok die dus niet meer geleverd wordt

content Opgelost
Smurfje

Vandaag voor de zoveelste keer heel Amersfoort en Leusden afgeketst om te hopen dat er nieuwe messenkeukenblokken waren, nou nee hoor in sommige winkels staan er messenblokken ( goedkopere uitvoering en een heel ander merk) daar passen de messen dus niet in, in sommige filialen staan de demo messenblokken dus nog boven op de display maar die worden er niet afgehaald omdat er zoveel mensen hem willen hebben terwijl in andere filiale ze dus wel meegegeven zijn,.
Graag wil ik alsnog van de jumbo al wordt het een nalevering dat maakt mij niet uit, maar ik zou het niet meer dan eerlijk vinden dat de mensen die jullie een bericht sturen, alsnog een messenblok ( en dan wel de goede) geleverd kunnen krijge al is het via jullie hoofdkantoor.
Jullie hadden kunnen weten dat ook deze actie weer enorm zou zijn net zoals de vorige actie en de nieuwe actie van de jobs Verstappen auto's.
Wat heb ik aan een complete messenset zonder een messenblok, daar heb ik niet alle moeite voor gedaan om ze bij elkaar te sparen.

Graag hoop ik op een goede afronding waar vele mensen nu last van hebben, want ik ben echt de enige niet.

Ik zou het zeer op prijs stellen, dat de jumbo mij alsnog een messenblok opstuurd ,ik ben berijd om de actie prijs van € 12,99 gewoon te betalen.
Maar heb nu aan een messenset zonder messenblok niks en daar heb ik niet voor gespaard en mijn geld voor de messenset en messenslijper aan uitgegeven voor een set die nu niet compleet is

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Woordes,

Hartelijk dank voor je melding.

De verkoop heeft de verwachting van ons en de leverancier ver overtroffen. De leverancier heeft alles op alles gezet om nog te kunnen produceren, maar dat is helaas binnen de actieperiode niet meer mogelijk. We hebben nog gezorgd voor alternatieve messenblokken, maar hier hadden we ook een beperkte oplage van.

Gelukkig wel goed nieuws voor onze klanten. Vanaf 19 september tot 30 september kun je op www.jumbo.com/messen via een link de bijverkoop producten (originele messenblok, slijper en snijplank) bestellen en aangeven in welke winkel je deze wilt ophalen. De producten kunnen dan vanaf 16 december in de winkel opgehaald worden. De leverancier heeft deze periode nodig om de aantallen te kunnen produceren.

Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan er vanuit dat je via deze weg alsnog alles compleet krijgt.

Jumbo Klantenservice

Smurfje
Vanaf 19 september komt er een link op de site van de jumbo te staan, maar dan moet je nog wel geduld hebben want vanaf 19 december heb je kans dat je hem op kunt halen in het filiaal die je hebt opgegeven. Hopen dat het ook werkelijk gebeurd De link staat op de site van de jumbo, nu hopen dat ze vanaf 16 december aftehalen zijn.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?