Klacht Jumbo Supermarkten: Er is geen deugdelijk reinigingsmiddel beschikbaar voor het schoonmaken van je winkelwagentje, terwi

LuchtigePanda#825

Schijnveiligheid in Meppel: winkelwagen verplicht maar juiste schoonmaakmiddel (minimaal 70 % alcohol) niet beschikbaar.
Omdat er wel doekjes worden aangeboden(losse rol op een statafel - beetje klunzig, want als het waait valt die op de grond, als het regent wordt die nat), maar het schoonmaakmiddel een allesreiniger betreft (ook weer in een omwaaiverpakking, klein, smalle basis) erg misleidend.

Een steviger display, met vaste rol en spuit ( want met alcohol erin misschien diefstalgevoelig ???) zou fijn zijn.
Anders maar geen karretje gebruiken, zou ik zeggen.

deugdelijk reinigingsmiddel ter beschikking stellen, of de verplichting tot gebruik van een winkelwagentje laten vervallen in Meppel

LuchtigePanda#825
    Het is nog steeds hetzelfde. Een situatie van schijnveiligheid die aanmerkelijk kan worden verbeterd met het juiste % alcohol in het reinigingsmiddel, of geen winkelwagen gebruiken natuurlik.
    Jumbo Supermarkten
    Beste A. Smeele,

Hartelijk dank voor de melding,

Vervelend te lezen dat in het filiaal in meppel de regels niet worden gehanteerd.
    Wij gaan dit intern doorzetten naar ons crisis team zodat zij dit kunnen beoordelen en waar nodig handhaven.

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?