Klacht Jumbo Supermarkten: Financiele kwestie betreft online boodschappen

R. Kooper

Online boodschappen gedaan, deze zijn bezorgd door een bezorger zonder pin automaat. Dit is meerdere malen voorgekomen. na betaling via de bank ontvang je geen specificatie van je ontvangen boodschappen. Bedrag kan je dus niet controleren. De laatste keer heb ik het bedrag niet overgemaakt. Dit klopte ook niet omdat ik lege flessen en kratten heb ingeleverd. na een betalingsverzoek van Jumbo heb ik hier niet op gereageerd vervolgens een incasso brief ontvangen. hierop gereageerd met de vraag voor een specificatie, zodat ik de juiste rekening kan betalen. hier geen reactie op ontvangen, wel een incassobrief met dreigement hierin vermeld, als ik niet direct betaal.

Ontvang graag een specificatie zodat ik het bedrag kan controleren. beloof dan ook plechtig direct het juiste bedrag te betalen.
Snel online boodschappen doen werkt dus niet, kost mij ondertussen uren mailtjes schrijven. excuus is dan ook wel op zijn plaats.
Misschien kan de Jumbo naar AH kijken, deze is wel instaat een factuur bij de bezorging te overhandigen.

Jumbo Supermarkten
    Geachte de heer/mevrouw Kooper,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren over uw ervaring.

We vinden het zeer spijtig om te horen dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met onze service voor het online boodschappen doen. Onze oprechte excuses hiervoor.

Om u beter van dienst te zijn zouden wij graag het bestelnummer van de betreffende bestelling ontvangen. U kunt mailen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van 'dossier 802126-1'.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo Supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?