Klacht Jumbo Supermarkten: Folder actie online niet geldig.!

Rhoonn

Heb een bestelling geplaatst, op zondag. Voordat de nieuwe folder uitkomt. Normaal wordt het de volgende dag bezorgd of de de dag erna. Ben 3 dagen verder voordat het bezorgd kon worden. " op de nieuwe folder dag " kreeg ik dus mijn bestelling. Blijkt dus dat die hele folder actie niet meer geldig is. Omdat er een nieuwe week is in gegaan. Ik vindt dat dus geen service van jumbo. Je koopt toch niets voor niets op de folder actie? Waar is het anders goed voor? Betaald nu gewoon de volle pond voor. Jumbo zegt toch niet tevreden? Geld terug. Op de eurootjes letten? Service met een glimlach? Blijkt dus als je je boodschappen online koopt. De folder actie gewoon niet geldig is..

Kortom niet meer boodschappen doen !!

Als nog de folder actie geven !!
Ruim voor die tijd bestelling geplaatst.

Jumbo Supermarkten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Zo zie je maar weer dat " jumbo " de
    " beste " supermarkt is 🤮. Hier en daar rond gevraagd veel mensen hebben hetzelfde probleem.

Rhoonn
Thja wat moet je er van zeggen. Klote winkel !!

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?