Opgelost door Jumbo Supermarkten: Gecodeerde croissantjes van kaas maar er zit toch ham in ipv kaas JAMMER

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 290271
Gebruiker
Alpa0905
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een kaas croissant gekocht maar er bleek ham in te zitten wat ik al had gegeten en doorgeslikt heb er een video van opgenomen maar een oplossing dat was er niet omdat de leidinggevende niet aanwezig was volgends hun , heb ook geen geld terug gehad of een nieuwe croissant want in die bak van kaascroissant waren er meerdere met ham & kaas in dat is heel erg jammer was echt heel gefrustreerd weggegaan ben blij dat ik niks heb kapot gemaakt uit woede , en de gene die me klacht opnam was een medewerker hij zei dat het kon gebeuren niet te geloven ging gewoon direct weg

De oplossing

Interne oplossing of een klacht indienen

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Kaya,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren over uw ervaring.

    We vinden het zeer spijtig om te horen dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met de service bij Jumbo Veghel Foodmarkt. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Wij hebben uw klacht doorgezet naar het betreffende filiaal. Zij nemen uw melding vanaf dan verder in behandeling. U kunt mailen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van 'dossier 958365-1'.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Supermarkten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alpa0905
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen