Opgelost door Jumbo Supermarkten: Gecodeerde croissantjes van kaas maar er zit toch ham in ipv kaas JAMMER

Alpa0905

Ik had een kaas croissant gekocht maar er bleek ham in te zitten wat ik al had gegeten en doorgeslikt heb er een video van opgenomen maar een oplossing dat was er niet omdat de leidinggevende niet aanwezig was volgends hun , heb ook geen geld terug gehad of een nieuwe croissant want in die bak van kaascroissant waren er meerdere met ham & kaas in dat is heel erg jammer was echt heel gefrustreerd weggegaan ben blij dat ik niks heb kapot gemaakt uit woede , en de gene die me klacht opnam was een medewerker hij zei dat het kon gebeuren niet te geloven ging gewoon direct weg

Interne oplossing of een klacht indienen

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Kaya,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren over uw ervaring.

We vinden het zeer spijtig om te horen dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met de service bij Jumbo Veghel Foodmarkt. Onze oprechte excuses hiervoor.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar het betreffende filiaal. Zij nemen uw melding vanaf dan verder in behandeling. U kunt mailen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van 'dossier 958365-1'.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo Supermarkten

Alpa0905

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?