Opgelost door Jumbo Supermarkten: Geen 3% verhoging bij JUMBO maar zelfss 10%

HvdB

Jumbo heeft zijn prijzen niet met 3% verhoogd maar zelfs sommige artikelen met 10% Jumbo dacht natuurlijk we gaan van 6 naar 9 dus laten we het gehele percentage maar verhogen.

De prijzen netjes met de maximale 3% verhogen.Door onze afrondingen worden toch al gestraft.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Buijs,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. Prijzen van producten zijn aan marktontwikkelingen onderhevig, zoals prijswijzigingen in de keten, veranderingen in de kostprijs en/of prijsontwikkelingen bij andere supermarkten. Er zijn in de afgelopen weken inderdaad producten in prijs verhoogd, maar in dezelfde periode ook heel veel producten in prijs verlaagd. We meten voortdurend de prijzen bij supermarkten in heel het land. Als blijkt dat exacte dezelfde producten elders alsnog goedkoper zijn, passen wij volgens de laagsteprijsgarantie de prijs aan. Klanten kunnen bij Jumbo rekenen op altijd lage prijzen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 177697". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

HvdB
Men is in de verdediging gegaan en zegt dat er inderdaad producten zijn die veel duurder zijn geworden maar ook vele producten waarvan de prijs lager is geworden. Men beweerd de voordeligste te zijn. ik hou het in de gaten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?