Jumbo Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Jumbo Supermarkten: Geen bon ontv., het betaalde bedrag lijkt mij te hoog en een product niet geleverd
Details
Klacht
Bestelnummer: 2102562820 bezorgdatum 12/10'21 ca 13.30 uur. Geen digitale bon ontvangen. Het bedrag zou moeten zijn ca euro 107,37 + 1 extra krat = euro 112,37 - echter betaald euro 116,62 (2 kratten en 2 zakken ingeleverd en de goederen in 3 kratten en 2 zakken geleverd). Verder heb ik de appelkruimelvlaai niet ontvangen en was bij de appelcompote 2 potjes 0 % suiker geleverd in plaats van het gekochte.Er gaat de laatste tijd veel fout - producten worden niet geleverd (maar wel in rekening gebracht) of het verkeerde product. Of anders..... Jammer!
Gewenste oplossing
alsnog een digitale bon naar mijn mail-adres zenden, zonodig het teveel betaalde terug storten en het niet geleverde alsnog leveren of het bedrag uitbetalen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.