Opgelost door Jumbo Supermarkten: Geen bon ontv., het betaalde bedrag lijkt mij te hoog en een product niet geleverd

H.C. Veerkamp

Bestelnummer: 2102562820 bezorgdatum 12/10'21 ca 13.30 uur. Geen digitale bon ontvangen. Het bedrag zou moeten zijn ca euro 107,37 + 1 extra krat = euro 112,37 - echter betaald euro 116,62 (2 kratten en 2 zakken ingeleverd en de goederen in 3 kratten en 2 zakken geleverd). Verder heb ik de appelkruimelvlaai niet ontvangen en was bij de appelcompote 2 potjes 0 % suiker geleverd in plaats van het gekochte.
Er gaat de laatste tijd veel fout - producten worden niet geleverd (maar wel in rekening gebracht) of het verkeerde product. Of anders..... Jammer!

alsnog een digitale bon naar mijn mail-adres zenden, zonodig het teveel betaalde terug storten en het niet geleverde alsnog leveren of het bedrag uitbetalen
alles is vergoed/terugbetaald

Jumbo Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

H.C. Veerkamp
    tot op heden geen reactie naar aanleiding van de door mij ingediende klacht van u ontvangen

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?