Opgelost door Jumbo Supermarkten: Geen bon ontv., het betaalde bedrag lijkt mij te hoog en een product niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 560122
Gebruiker
H.C. Veerkamp
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelnummer: 2102562820 bezorgdatum 12/10'21 ca 13.30 uur. Geen digitale bon ontvangen. Het bedrag zou moeten zijn ca euro 107,37 + 1 extra krat = euro 112,37 - echter betaald euro 116,62 (2 kratten en 2 zakken ingeleverd en de goederen in 3 kratten en 2 zakken geleverd). Verder heb ik de appelkruimelvlaai niet ontvangen en was bij de appelcompote 2 potjes 0 % suiker geleverd in plaats van het gekochte.
Er gaat de laatste tijd veel fout - producten worden niet geleverd (maar wel in rekening gebracht) of het verkeerde product. Of anders..... Jammer!

Gewenste oplossing

alsnog een digitale bon naar mijn mail-adres zenden, zonodig het teveel betaalde terug storten en het niet geleverde alsnog leveren of het bedrag uitbetalen
Geboden oplossing
alles is vergoed/terugbetaald
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jumbo Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    H.C. Veerkamp
    Datum
    tot op heden geen reactie naar aanleiding van de door mij ingediende klacht van u ontvangen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen