Klacht Jumbo Supermarkten: Geen compensatie, wel vierde in de rij.

Klachtnummer
# 535672
Gebruiker
Mirjam Debije
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was absoluut vierde in de rij maar wordt niet gecompenseerd
De kassiere kwam net aanlopen toen ik al als vierde in de rij stond.
Een andere kassiere die aankwam lopen om mijn verhaal aan te horen beweerde zelfs dat het meisje er al 10 minuten zat, dut is absoluut niet waar en het meisje (kassiere)zelf zei:ik weet het niet

De oplossing

Dat ik alsnog het aankoop bedrag terug gestort krijg

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    We stellen jouw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze Jumbo winkels verder te optimaliseren.

    Wij hebben jouw melding doorgestuurd naar de desbetreffende Jumbo. Dit team gaat jouw melding oppakken.

    Wij gaan er van uit dat de melding naar jouw tevredenheid opgelost wordt. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je.

    Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen