Klacht Jumbo Supermarkten: GEEN GOEDE SERVICE

sonnie

Ik doe vaak boodschappen bij de jumbo in 's-Heerenberg.
Ik had laatst een gas steker gekocht best een dure ook nog wat bleek je kon hem niet eens navullen. Dus ik terug naar de winkel er een melding van gemaakt. De leiding gevende in de winkel zou er naar kijken en er ook een melding van maken. Ik heb toch 5 euro betaald voor een gas aansteker die je niet eens kunt navullen. Ze hebben er niks mee gedaan want het product ligt nog gewoon in de winkel.
Ik koop vaak dezelfde producten bij de jumbo vaak is het niet voorradig. Ik wordt er
niet goed van!!!Heel vaak ook verrot fruit en uien .Ik kreeg laatst een uitnodiging van de jumbo om online een klanttevredenheid onderzoek te doen die heb ik gedaan met dezelfde klachten, ook daar is niks mee gedaan. En ik heb nog een email gestuurd naar de klantenservice van de jumbo zelf. Ook daar kreeg ik geen reactie op .Hoezo staat de klanten staan centraal

Wat ze zeggen ook na te komen.

Jumbo Supermarkten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?