Klacht Jumbo Supermarkten: Geen gratis boodschappen bij 4e in rij en geen reactie op klacht hierover

sad Niet opgelost
Polly

Ruim een maand geleden heb ik boodschappen gedaan bij de Jumbo in Heerenveen. Ik was 4e in rij, terwijl er ook nog andere kassa's open konden gaan. Helaas kreeg ik mijn boodschappen niet gratis mee, ook niet nadat andere klanten zich ermee gingen bemoeien. Ik heb hierover een klacht ingediend via de Jumbo site. Deze wordt dan door het hoofdkantoor doorgestuurd naar de desbetreffende vestiging. Zelfs na 3 reminders heb ik tot op heden nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Hoezo goede service en klantvriendelijk?

Een reactie en tegemoetkoming

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Vaas,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij willen graag de klacht verder in behandeling nemen en zouden daarom willen weten om welk filiaal dit gaat in Heerenveen.

Zou u dit naar klantenservice@jumbo.com willen mailen, onder vermelding van "dossiernummer 114607 ". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Polly

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?