Klacht Jumbo Supermarkten: Geen gratis product bij jumbo

# 319566
TOOP

cocktail trostomaten aanbieding voor 0,59 euro (met de hand op het schapkaartje geschreven)
3 doosjes gekocht maar op de bon stond 3 * 2,99 = 8,97
Dit gezegd en vertelt dat ik recht had op een gratis product
Kreeg nul op het request (jumbo's zekerheid was hier niet op van toepassing) en kreeg ze voor 2,99 - 1,50 = 1,49 (dus wel nog extra korting van 0,28)
oh ja, 'sorry voor onze fout' heb ik ook niet horen zeggen

duidelijkheid over de 7 zekerheden van jumbo

Jumbo Supermarkten
    Geachte meneer/mevrouw Martens,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij willen graag de melding verder in behandeling nemen en zouden graag willen weten om welk filiaal dit gaat.

Zou u dit naar klantenservice@jumbo.com willen mailen, onder vermelding van "dossiernummer 1231098-1"

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

TOOP
Ik heb geen antwoord op mijn vraag gekregen. Wel een standaardbericht van Jumbo: 'wij willen graag de melding verder in behandeling nemen en zouden graag willen weten om welk filiaal dit gaat.'. Ik ben geen verklikker dus daar ga ik niet op in. Het enige wat ik wil is duidelijkheid over de 7 zekerheden van Jumbo, en die duidelijkheid heb ik nog steeds niet. Even voor de duidelijkheid: ik blijf fan van Jumbo dus ik blijf er gewoon met alle plezier winkelen.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?