Klacht Jumbo Supermarkten: Geen gratis product bij jumbo

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 319566
Gebruiker
TOOP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

cocktail trostomaten aanbieding voor 0,59 euro (met de hand op het schapkaartje geschreven)
3 doosjes gekocht maar op de bon stond 3 * 2,99 = 8,97
Dit gezegd en vertelt dat ik recht had op een gratis product
Kreeg nul op het request (jumbo's zekerheid was hier niet op van toepassing) en kreeg ze voor 2,99 - 1,50 = 1,49 (dus wel nog extra korting van 0,28)
oh ja, 'sorry voor onze fout' heb ik ook niet horen zeggen

De oplossing

duidelijkheid over de 7 zekerheden van jumbo

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer/mevrouw Martens,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

    Wij willen graag de melding verder in behandeling nemen en zouden graag willen weten om welk filiaal dit gaat.

    Zou u dit naar klantenservice@jumbo.com willen mailen, onder vermelding van "dossiernummer 1231098-1"

    We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo supermarkten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TOOP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb geen antwoord op mijn vraag gekregen. Wel een standaardbericht van Jumbo: 'wij willen graag de melding verder in behandeling nemen en zouden graag willen weten om welk filiaal dit gaat.'. Ik ben geen verklikker dus daar ga ik niet op in. Het enige wat ik wil is duidelijkheid over de 7 zekerheden van Jumbo, en die duidelijkheid heb ik nog steeds niet. Even voor de duidelijkheid: ik blijf fan van Jumbo dus ik blijf er gewoon met alle plezier winkelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen