Klacht Jumbo Supermarkten: geen loon ontvangen voor mijn zoon

Klachtnummer
# 321264
Gebruiker
yentil06
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn zoon zijn salaris is niet uitbetaald.en buiten dat is hij schofterig behandeld toen hij ingewerkt moest worden.geen training gekregen niets..daaaaaaaag jumbo maar zijn centen zal hij krijgen..ondanks herhaaldelijke telefoongesprekkenn ja we zitten er achteraan..12 juli voor t eerst begonnen 1 augustes gestopt..arme kind dacht lekker in zijn vakantie wat geld te verdienen nou daar zit hij dus nog op te wachten.schandalig.

De oplossing

mijn zoon zijn salaris correct uitbetalen .van alle gewerkte uren

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Wijnants,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over de werksituatie van uw zoon. Helaas gaan wij niet over personeelszaken en kunnen wij dit verder niet in behandeling nemen.

    Wij willen u vragen te bellen met 0413-380200. U mag dan vragen naar de afdeling personeelszaken.

    We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen