Opgelost door Jumbo Supermarkten: Geen voldoende Corona maatregelen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 431598
Gebruiker
E.P de Back 136
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jumbo wilhelminastraat Emmen heeft de service/informatiebalie te dicht op kassa 1 . De lijnen zijn zichtbaar maar bij het afrekenen sta je praktisch op elkaar tussen die 2 kassa's . Mijn advies , sluit kassa 1 t.a.v Corona . Ook de wachtlijnen op de grond dienen verder naar achteren te worden gespreidt . Ik als klant wil geen wachtende klant achter mij hoeven aan te spreken om afstand te houden i.v.m Corona .
Op uw medewerking rekenend , hoogachtend ,

De oplossing

PRECIES WAT IK OMSCHREVEN HEB

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Per winkel wordt er gekeken naar wat de mogelijkheden zijn.
    Wij zullen je melding doorsturen naar Jumbo Emmen Wilhelminastraat.

    Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van onze medewerkers.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.P de Back 136
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen